אימון אישי לעסקים

אימון אישי לעסקים

 כיצד אימון עסקי יהפוך אתכם לאנשי עסקים מוצלחים יותר?

סביבת העבודה נחשבת דינמית ותחרותית במיוחד ומחייבת את בעלי העסקים להתפתחות תמידית תוך אימון שרירי יכולת הניהול בכל פעם מחדש. אימון עסקי מתאים לשכירים, מנהלים או עצמאים אשר שואפים לפתוח עסק.

במסגרת אימון נשנה את התפיסה למען יצירת מימוש עצמי

רובנו גדלנו על התפיסה כי אנו רוכשים מקצוע אשר ישרת אותנו למטרות פרנסה ולא לשם מימוש עצמי. אנשים המגיעים לאימון מבקשים לשנות את התפיסה כי בחירת קריירה לא נועדה למטרות הישרדות בלבד אלא לצורך העצמה עסקית.

במסגרת אימון ניתן לקחת סיכון על מנת לעצב את העתיד בצורה אחרת ולא כפועל יוצא של העבר- רבים מוצאים את עצמם חולמים מתוך אילוצים ומגבלות ולא מעיזים לצעוד למקום אחר, כזה הגורם לנו תחושת התלהבות, כתוצאה מכך רבים עשויים למצוא את עצמם חיים ללא מימוש עצמי, דבר אשר מגביר את תחושת התקיעות. באמצעות אימון ניתן לצעוד לעבר מטרה מדויקת אותה המתאמנים מעוניינים להשיג.

  מה ניתן לקדם במסגרת האימון

אימון עסקי הוא הליך במסגרתו ניתן  לעבוד במטרה להשיג מטרות אשר יובילו לשיפור התדמית העסקית ויביאו להזנקה בקריירה.  במסגרת האימון ניתן לקדם מספר נושאים כגון :

  • גיבוש חזון עסקי
  • ליווי מנהל בעת הכניסה לתפקיד
  • שכלול מיומנות ניהול
  • קידום העסק
  • הגברת אפקטיביות בעבודה
  • קבלת החלטות בעבודה
  • עמידה בפני קהל

האימון כולל ליווי צמוד בהתאם לקצב האישי שלכם

שימו לב כי אין מדובר בייעוץ עסקי הכולל ניתוח עסק והצעת פתרונות בהתאם למאזנים ועוד, אלא מדובר על התמקדות בעובדים או במנהלים תוך נקודת הנחה כי  מדובר במומחים בתחומם.  במסגרת האימון יש התמקדות בליווי צמוד בהתאם לקצב האישי של המתאמנים לפי היכולות האישיות. גם באימון עסקי שמים דגש על מטרות אישיות לצד מטרות עסקיות באמצעות ראיית העולם של המתאמנים מאחורי התפקיד- אותה ראיית עולם יכולה לקבוע את הכיוון העסקי אליו הם שואפים להגיע.

  מה כולל הליך אימון עסקי

במסגרת אימון ניתן לזהות את המקום בו אתם מצויים כעת ומנגד את המקום אליו אתם שואפים להגיע.  עצם ההגדרה וזיהוי הפער מאפשרת לבנות תוכנית פעולה הכוללת הגדרת מטרות במטרה להשיג את התוצאות הרצויות.  במסגרת האימון תזהו את החולשות והחזקות שלכם ותלמדו לעשות בהן שימוש במטרה לקדם את העסק . יתרה מכך, תזהו את נקודות החולשה תוך חיזוק "השרירים " המתאימים לקידום הקריירה.

בתהליך האימון אסייע לכם לבחון את סדר העדיפות ואת הערכים החשובים לכם, וכן את האופן בו מתנהל סדר היום שלכם בעבודה- ביחד נעבוד על הגמשה של דרכי החשיבה תוך התנסות בפעילויות שונות. 

 ביחד ניצור שותפות מעצימה

ביחד ניצור שותפות מעצימה המבוססות על רצון הדדי להצליח בתהליך למען השגת המטרות תוך זמן קצר.